Sortides 2012-13

Sortides 2017-18

Sortides Curs 2018-2019

Primària de Colònies a Can Mundet

Els nens i les nenes d'Educació Primària estan de Colònies a Can Mundet.

EI a 'La Granja' de Santa Maria de Palautordera

Els nens i les nenes d'EI3 han anat a La Granja de Santa Maria de Palautordera.

4t a la biblioteca Francesc Candel

El grup de 4t ha visitat la biblioteca del barri, Francesc Candel. Allà els han recordat el funcionament del catàleg per a la consulta de llibres. Després els han proposat una activitat sobre el personatge Tintín.

3r a la biblioteca Francesc Candel

Els nens i les nenes de 3r d'EP han anat a la biblioteca Francesc Candel. Han fet una activitat per grups centrada en com preparar una festa d'aniversari.

6è a la Biblioteca Francesc Candel

Els nens i les nenes de 6è han anat a la biblioteca Francesc Candel i han fet una activitat sobre el personatge de Tintín.

CI visita el Parc del Castell de l’Oreneta

Els nens i nenes de CI han anat d’excursió al parc del Castell de l’Oreneta, ubicat al districte de Sarrià-Sant Gervasi. És un parc urbà de caràcter forestal amb una vegetació i fauna típiques del bosc mediterrani.

EI al Museu d'Història de Catalunya

La Polsina els ha explicat moltes coses del passat als nens i nenes d'EI3 i EI4: el 600, les cuines d'abans...

Els nens i les nenes d'EI5 han estat amb la Giselle, una exploradora que els ha ensenyat moltes coses sobre el passat i, més concretament, sobre l'època de la prehistòria i l'època medieval.

2n visita la Biblioteca

Els nens i nenes de 2n han visitat la Biblioteca Francesc Candel. Els ha rebut la Mònica, la bibliotecària, i els ha parlat de poesia, de rima i de musicalitat.

'Scary Tales' a CS

Els nens i les nenes de 5è i 6è han anat al teatre a veure 'Scary Tales'. El Patrick, l'únic i genial actor de l'obra, els ha anat explicant diferents històries escrites per Edgar Allan Poe.

EI4 a la biblioteca Francesc Candel

Els nens i les nenes d'EI4 han anat a la biblioteca Francesc Candel.

CI visita el Museu d’Arqueologia de Catalunya

Els alumnes de primer han pogut descobrir amb aquesta visita al museu com vivien els prehistòrics, els nostres avantpassats. Els nens i nenes de 2n han fet una visita taller amb l'objectiu d'apropar-se una mica més a la realitat dels romans a través dels seus mosaics i el que en ells hi representaven.

CM al CaixaForum

Una de les activitats que han fet ha estat un taller per a conèixer una App anomenada Toc and Roll. També han realitzat una visita guiada a l'exposició 'Poètiques de l'emoció'.

1r visita la Biblioteca

El dijous els nens i nenes de 1r d’E.P van anar a visitar la biblioteca del barri Francesc Candel.

CS al CaixaForum

El primer que han fet ha estat gaudir de l'espectacle musical 'Bitácola'.Després han fet una visita guiada per una exposició sobre Velázquez.

Magic myths a CM

Els nens i les nenes de 3r i 4t s'han desplaçat fins al Teatre de la Zona Nord per a veure un espectacle en anglès.

EI va al teatre en anglès

Els nens i les nenes d'EI han anat al Teatre Zona Nord a veure l'espectace en anglès 'The Runaway Pancake'.

Sortida al teatre de C.I.

Els nens i les nenes de Cicle Inicial hem anat al Teatre Zona Nord a veure l’obra RUNAWAY PANCAKE!

CM al Museu d'Història de Catalunya

Els nens i les nenes de 3r i 4t han anat al Museu d'Història de Catalunya.

Els nens i les nenes de 3r han fet un recorregut guiat per algunes de les sales del museu dedicades a l'època medieval.

Per una altra banda, els nens i les nenes de 4t han realitzat l'activitat 'L'evolució de la tecnologia: del sílex al xip'.

CI al CaixaForum

Els nens i les nenes de CI han anat al CaixaForum a gaudir de l'espectacle musical That's a musical!

CS al Refugi 307

Els nens i nenes de CS han realitzat una visita guiada on han après moltes coses sobre el refugi i els bombardejos que va patir Barcelona durant la Guerra Civil.

EI al CaixaForum

Els nens i les nenes d'Educació Infantil han anat al CaixaForum a gaudir de l'espectacle 'Un bosc a la paret'.

Sortida de Primària

Els nens i les nenes de Primària, de 1r fins a 6è, han anat a passar tot un dia fora de l'escola, a Banyoles.